kandydatów
Front Office Manager
Firma: Gwiazda Morza Hotel Management Sp. z. o. o. Sp. Komandytowa miejsce pracy: Władysławowo
Zostań częścią naszego zespołu. Gwiazda Morza to zgrana DRUŻYNA zaangażowanych ludzi. Wspólnie dbamy o komfort i AKTYWNY wypoczynek naszych Gości. Dbamy również o to, aby każdy z naszych pracowników czuł się doceniany w pracy. Chcemy, aby Gwiazda Morza była miejscem, w którym będziesz pracował z przyjemnością, znajdziesz czas na aktywność i rozwój swoich zainteresowań; gdzie osiągniesz MISTRZOSTWO
Informacje o firmie
Gwiazda Morza Resort SPA&SPORT to nowoczesny kompleks, w skład którego wchodzi hotel oraz dwa budynki Apartments z wakacyjnymi apartamentami. Położony jest u nasady Półwyspu Helskiego w Hallerowie, dzielnicy Władysławowa. Sto czterdzieści sześć pokoi i apartamentów w połączeniu z bogatą infrastrukturą stanowi doskonałe zaplecze do mistrzowskiego wypoczynku, gdyż filozofia i myśl przewodnia resortu Morza zbudowana została na niespotykanym dotychczas w Polsce połączeniu oferty beauty, spa&wellness oraz active.
Kompleks położony jest w malowniczej, kąpieliskowej dzielnicy Władysławowa na terenie Nadmorskiego Parku Krajobrazowego. Niewiele ponad 120 m od piaszczystej plaży i otwartego morza. Podobna odległość dzieli nas również od rozrywkowej części Władysławowa. Dworzec PKP znajduje się w odległości około 1 km od naszego obiektu.
Gwiazda Morza Resort Spa & Sport we Władysławowie.
Do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanego i charyzmatycznego lidera zespołu Recepcji (FO)
- zapewnia prawidłowe funkcjonowanie podległego zespołu poprzez koordynację pracy działu Recepcja według standardów Gwiazda Morza Resort SPA&SPORT,
- zwiększa przychody z działalności realizując cele finansowe określone w budżecie
- zapewnia i odpowiada za prawidłowość przeprowadzanych transakcji oraz efektywne stosowanie zasad polityki cenowej
- współpracuje przy koordynacji sprzedaży i organizacji imprez z innymi działami hotelu (działem rezerwacji, służby pięter, F&B, SPA&SPORT oraz działem technicznym)
- zapewnia przestrzeganie i właściwe stosowanie obowiązujących zasad, procedur oraz przepisów BHP, Ppoż., Prawa Pracy
- dba o wysoką jakość kontaktów z gościem i Właścicielami jednostek mieszkalnych, a w razie potrzeby reaguje bezzwłocznie, celem rozwiązania zgłaszanych uwag co do jakości świadczonych usług,
- motywuje zespół recepcji dążąc do optymalizacji i zwiększenia efektywności świadczonych usług,
- doświadczenie w pracy na stanowisku FOM lub wyższym min. 2 lata,
- pozytywne nastawienie, doskonałe zdolności organizacyjne i chęć zapewnienia najwyższych standardów obsługi gościa,
- umiejętność zarządzania, motywowania zespołu i dążenia do osiągnięcia wspólnych celów,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i wysoka komunikatywność,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji,
- wysoka kultura osobista i profesjonalizm,
- dyspozycyjność, odporność na stres, praca pod presją czasu i zadań,
- język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- stabilne warunki zatrudnienia - praca w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pomoc w zakwaterowaniu
- zniżki pracownicze na korzystanie z usług Gwiazdy Morza,
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w 4* Resorcie,
- możliwości rozwoju w ramach hotelu,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie.
Pozostałe oferty pracy w firmie Gwiazda Morza Hotel Management Sp. z. o. o. Sp. Komandytowa








Wyświetleń: 117